Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingenting faktiskt, för om vi ska köpa ett foder så ska det redan vara analyserat. Vill de inte kosta på det, så får man inte sälja foder till oss i varje fall.
Så även om tråden blir OT ur det perspektivet, så stå på er och kräv analyserat foder annars köper ni hos någon annan som har analyserat sitt foder.
Ingenting faktiskt, för om vi ska köpa ett foder så ska det redan vara analyserat. Vill de inte kosta på det, så får man inte sälja foder till oss i varje fall.
Så även om tråden blir OT ur det perspektivet, så stå på er och kräv analyserat foder annars köper ni hos någon annan som har analyserat sitt foder.
Vilket annat foder än hö hade man kunnat sälja årsförbrukningar av utan nån som helst innehållsförteckning, ett mkt märkligt fenomen
Hur vet man då att den analysen gäller just det här partiet?
Precis, det är ju ett evigt botaniserande på säckarnas innehållsförteckning innan man köper, medan grovfoder verkar vara mindre intressant att veta vad det innehåller före köp. Och ändå är just grovfodret grunden till vad som sedan kan behövas.
Jag betalad 438kr inkl moms.
Ids någon som betalt kring denna summa PM:a mig om var, jag betalde 732 kr inkl. mineralerna. I och för sig sökte jag inte ens på olika utan tog bara första bästa...