vad betalar ni för hestekraft ????

mag

Trådstartare
har köpt 4 säckar av min foderhästägare, och hon ringde igår och ville ha 2400 :- fast då ingick det försäkringen också, hade precis kommit hem från jobbet och var superstressad när hon ringde, men kännde att det var dyrt, vad betalar ni i försäkring ?? jag har en 11 årigt varmblod (travare) vad ca. skulle en "normal" försäkring gå på ???

Jag ger 180:-/säck Hestekraft.

Det beror ju på för hur lång tid du betalar försäkringen, är det för ett halvår så kan det ju stämma.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 767
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 184
Senast: Meggan
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 100
Senast: athena
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 270
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV