Vad är snyggast?

F

Frajda

Är lite sugen på att byta ut min gamla tråkiga, vanliga skjort som jag har när jag tävlar. Vad tycker ni är snyggast, plastrong eller skjorta? Vad använder ni själva? Alla förslag är välkomna och gärna bilder oxå. Vill ha ngt som är snyggt att både rida fram i (när det är varmt) och under kavajen. Kan tillägga att kavajen är svart...

Sv: Vad är snyggast?

ok tack. Ingen som har ngn bild på ngn snygg plastrong? Eller snygg skjorta? Tips på snygg plastrong nål?

Jag hade alltid mitt gamla järnmärke som plastrongnål när jag tävlade. Snyggt märke. Synd att de inte finns längre. Annars finns det väl ganska stort utbud av olika nålar i butikerna tror jag.

Plastrong är absolut snyggast! Jag har plastrong och plastrong nål med blå swarowski-kristaller till mörkblå cavallo kavaj och det trivs jag utmärkt i:love:

Låter jättesnyggt ju! Har du ingen bild? Eller länk? Blev lite intresserad av den där nålen med swarowski kristallerna....

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 513
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 519
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka