Ägare hanterar väl normalt hästen vid vanliga veterinärbesök också? Vad skulle skillnaden vara?Sedan undrar jag hur det ser ut med försäkringarna när ägaren hanterar stoet vi seminering/behandling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ägare hanterar väl normalt hästen vid vanliga veterinärbesök också? Vad skulle skillnaden vara?Sedan undrar jag hur det ser ut med försäkringarna när ägaren hanterar stoet vi seminering/behandling.
Ja, verkligen. Fatta vilket kaos även om det bara skulle vara ett par till ägare som gjorde samma sak.
Sedan undrar jag hur det ser ut med försäkringarna när ägaren hanterar stoet vi seminering/behandling.
Det är ju ändå jättevanligt. Det är inte så många ston som lämnas kvar på station.
Ok men täcker försäkringarna det om något händer?
Men visst, står stoet inte kvar under semineringsperioden förstår jag att man gör så. Men jag fattar fortfarande inte varför man ens VILL ha en ägare springandes där för skötsel om stoet står där.
All skötsel har ingått;Nej hon gick i hage med deras inackorderade unghästar, min häst innebar inte att dem lyfte ett finger mer än vad dem gjorde Med övriga beteshästar/inackorderingar står man som seminsto så skall väl stationen ombesörja all skötsel och ta hand om veterinärklinik/seminering?!
någon som lämnat sitt sto på semin som kan berätta vad som ingått?