Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt "ställ in automatiskt". Varför då?
Märkte själv samma sak med min iPhone 5. Den är INTE inställd på automatisk ändring av tid, men har ändå ändrat så den gick två timmar före vintertid i morse.
Jag gillar att det var en timme senare när min kropp bestämde sig för att vakna. Istället för det irriterande sex-halv sju, var klockan det mer normala halv åtta. Kände mig betydligt mer utsövd. Suggestion, det är grejer det.
Jag ställde också om den själv eftersom jag vill det.
Men ändå ställde mobilfanskapet om sig själv så jag stod på jobbet kl 6 imorse istället för 7!! Kunde fått sova 1 timma till!
Men automatisk ändring på klockan på telefonen gäller väl inte sommar/vintertid? Gäller inte det om man reser till ett land med tidsskillnad så rättar den sig inte efter tiden i det nya landet, utan det får man göra manuellt?
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.