Vad är fel i koden?!

psychogrrl

Trådstartare
Hemsidan ser väldigt skum ut... :smirk:

http://w1.858.telia.com/~u85811929/

Vad som är tänkt är en tabell med menyn, den ska ha vit bakgrund och blåa kanter. Den ska ligga till vänster om textrutan. Jag har en tabell som grund, där jag delat upp den i tre rader och mittenraden i två kolumner. Ja, vet att man helst ska använda div, men det är krångligt :D

Jag kodar det mesta själv (använder frontpage för att fuska lite, men rensar ut all skitkod den lägger in). När jag tittar på förhandsgranskning i frontpage så ser det ut som jag vill, men när jag sen laddar upp den på nätet blir den så här skum :confused:

Jag har tittat igenom alla td, tr, table etc, men när jag ändrar det (till mer rätt) så händer det ändå inget *suck*

Någon som är bra på felsökning? ;)
 
Nu är koden fixad (gjorde om allt helt från början..) så nu kan ni ge er in och kommentera layoten istället! :)
 
layouten är fin tycker jag, men de flesta sidorna fungerar inte för mig när jag klickar på dem. står bara "sidan kan inte hittas".
 
layouten är fin tycker jag, men de flesta sidorna fungerar inte för mig när jag klickar på dem. står bara "sidan kan inte hittas".
 
Antar att du inte hunnit gör alla sidor än och att det är därför man kommer in på en felsida. Alla gick att klicka på utom gästbok.

Jag måste säga att jag blev lite sjösjuk av den vågade texten i menyn, men det kanske bara är jag. Annars tycker jag att den är riktigt snygg!
 
Fint tycker jag! :)

Fast jag håller med spider om att den vågiga texten var lite jobbig att läsa, sedan gillar jag inte att det är blått och grönt i rullningslisten.
Det hade varit snyggare med bara grönt och svarta kanter(enligt mig då :o).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och pular med ett nytt upplägg på en av sidorna. Jag är nybörjare på css, so be gentle ;) http://w1.858.telia.com/~u85811929/...
Svar
19
· Visningar
1 250
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp