Vad är detta?

Thera

Trådstartare
Vi har nyligen köpt en kattunge och visserligen är det ett antal år sedan vi hade kattungar sist, men nu tycker jag det ser ut som något annat än det vi köpt..

Så, pojk eller flicka? :cool:

Jag håller med @Mia_R , det är så pass långt mellan öppningarna att det borde vara en hane.

Nu är ju frågan, vad köpte ni den som? :D

Bekanta till mig åkte till veterinären för kastrering av en Frida och kom hem med en Fridolf, de hade tagit lite fel :p Pappan till katten min särbo hade hade ett kvinnligt namn också.

Och vi köpte en tjej... :eek::meh:

Det skumma är att den är veterinärbesiktigad och där står också hona.

Själva öppningen är ju som en hona, men avståndet säger hane. Och ser det inte ut som testiklar? :cautious:

Tycker också det ser ut som en hane, men är det en "öppning" eller "något annat" när ni vidgar det nedre hålet? På en så stor kattunge borde det vara ganska tydligt om man tittar närmre. :)

Tack för era svar!!

Jag försökte titta närmare på öppningen, men det är svårt! Ser dock inte ut som det är nåt däri..

Det är inte som kaniner väl, att nåt kommer fram om man trycker? :cautious:

Svårt att se på bilden, men jag tycker det ser ut som en hona?
På en hane hade jag velat ha en rundare öppning och helst testiklar i den åldern.
Du har ingen ljusare bild?

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
782
Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 816
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama