Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kanske man ska släpa nått med krokarna...
Om det nu är en träningsvagn av nått slag, kan man ju sätta fast "läskiga grejer" på krokarna och vänja hästen vid ljud bakifrån!
Kanske! Spännande! =)
Det kan mycket väl vara en kärra för människor, är skaklarna väldigt korta även för en ponny så är den förmoldigen avsedd för människor så man ska slippa bära - eller kan använda den för att fästa trädgårdsredskap på.
Kan det vara en gammal mjölkvagn? Alltså man ställde mjölktinorna på vagnen och sen hängde man spannarna bak på krokarna och sedan drog man vagnen för hand, inte med dragdjur
Sitter just nu och tittar på Rasmus på luffen. Det kom just ut en man från "malma mejeriförening" som drog en exakt likadan vagn och på krokarna hängde mjölkkannor, precis som förslaget här. Den enda skillnaden var att han hade en tvärslå längst fram vid skaklarna.
Trädgård & Växter
Vi har några gigantiska träd som behöver sågas ner. De har funnits här under de 20 år som jag har bott här men nu börjar jag oroa mig...
Hundträning Vi har legat lite lågt det senaste. Vi gör apporteringsövningar flera gånger i veckan för att underhålla och för aktivering men har inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.