Vad är det för sjuka personer som gör så här??

Sv: Vad är det för sjuka personer som gör så här??

Helt psykist sjuk, kvinnorna borde ju låsas in på mental sjukhus :mad:

:cry: :cry: :mad: :mad:
Dessa ''människor'' är ju för f*n inte riktigt kloka.

Åhhh fy :cry: :cry: :cry: Stackars "bebis". Hur kan man göra så :confused: :mad: :cry:

//Smulis

Jag är inte ett dugg förvånad. De gör så med barn. Varför inte med djur?

Vi lever i ett destruktivt samhälle där pengar styr, lust styr och makt styr.

Vi strävar mer och mer efter ytterligheter. Detta är förmodligen ingenting jämfört med vad vi kan se om några år.

Sluta förvåna er. AGERA istället!

Hur borde vi agera? Förslag? Vad vi kan vi vanliga människor göra här i Sverige för att påverka folk i östern?

Håller med dig Carola, är inte förvånad. Det är väl det allra hemskaste, att man inte blir förvånad ens... :( :( :(

Ja, vad ska vi göra???

KL

jag loggade på efter att min mamma berättat i telefonen vad hon läst i tidningen, och hoppades att någon redan postat en tråd om detta fruktansvärda - vilket de hade.

efter min mammas beskrivning så har jag ärligt talat inte ens gått in på artikeln, för jag är för chockad och illa berörd och bilderna min mamma målade upp i huvudet på mig är tillräckligt för att jag ska sova dåligt när jag tänker på det.

TACK för att andra också reagerar och postar trådar om sånt här.
vill också veta vad vi kan göra.

Usch jag vågar inte följa länken som vanligt
jag kanske gör det senare :( .
En del människor är p*ss å sk*t.

Så hemskt! :cry: :cry:

Kvinnorna som är med i filmen kommer nog att få väldigt mycket kritik RÄTT ÅT DEM!

men det är ju pengarna som styr, men undrar hur dom själva mår efter att ha trampat ihjäl en kissebäbis :cry: :mad:

Fruktansvärt!
Ärligt talat, när det rör djur så blir jag alltid chockad. När det gäller människor höjer man väl ena ögonbrynet:o . Tyvärr. Man är ju totalt avtrubbad.

Nej, fy fan helt sjukt alltså. Hoppas verkligen att det är fejkade bilder. Men det är det väl tyvärr inte.

Har du inte fattat hur dom behandlar djur i Kina, så har du tyvärr inte fattat något.- Är detta helt främmande för dig så kanske du ska ta och utforska världen lite...

Mynta2 skrev:
Har du inte fattat hur dom behandlar djur i Kina, så har du tyvärr inte fattat något.- Är detta helt främmande för dig så kanske du ska ta och utforska världen lite...

Att behandla djur illa är tyvärr inget som är unikt för Kina. Det händer även i Sverige. Däremot är det väl så att man, iaf inte jag, vill tro att folk kan vara så sjuka att de klarar av att göra sådana saker.

Heulwen skrev:
Hur borde vi agera? Förslag? Vad vi kan vi vanliga människor göra här i Sverige för att påverka folk i östern?

Bojkott? Samt att skriva brev till ländernas konsulat/ambassade varför man väljer att bojkotta just de länderna.

Tyvärr är det väl gärna så att man i många av länderna med taskigt (inget?) djuskydd har betydligt större problem att ta hand om än djurplågeri.

Mynta2 skrev:

Jag vet hur dom behandlar djuren, men det här tar priset! man säljer itne en sån film. Om det hade varit en mäniska hade jag knappt brytt mej! Men en liten kattunge, vad kan den göra för att skydda sig? :mad:

Det låter kanske förvånande men det den fruktansvärda "händelsen" är en så pytteliten del av allt som grymt som händer just nu i världen! På sistone har jag läst och hört så mycket om djur som plågas,torteras & dödas på fruktansvärda sätt. VAD ÄR DET MED VÅR VÄRLD!!?? Och människan ska vara högre utvecklad än än djuren??!! Jag börjar TVIVLA! :cry:
Vi vill helst blunda för sånt här, för vi tror inte vi kan göra något! Men det måste finnas något vi kan göra! Många människor jobbar hela sitt liv med att stoppa sånt här och vill inge hellre än att få mer HJÄLP! :idea:

//Annie

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
537
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 706
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i påse