Vad är bra med bukes admin!

KungTulle

Trådstartare
Jo, vad jag gillar bäst med Buke är att det är BRA moderatorer och att Gunnar sköter Buke på ett föredömligt sätt!

De regler som finns följes även av ledningen för siten och av moderatorerna!

Helt underbart.

Sitter just här i situationen att två siter som jag varit mycket aktiv på under flera år plötsligt freakat ut!

Ja kanske inte direkt plötsligt...

På den ena siten som är en chatt så har chattens ägare börjat ligga i bakgrunden och spionera. Hon loggar in under andra namn och provocerar fram saker. Eller så väntar hon bara och kastar ut folk helt utan orsak. Hon bryter själ mot de fina regler hon satt upp om att alla ska vara ärliga och artiga samt vara trevliga mot varandra.

Har nyligen lyckats bli avstängd under TRE veckor från denna chat och siteägaren brydde sig inte ens om att PMa mig ett meddelande om varför. ( De flesta andra som är på den siten är jätteförvånade och jag med då jag inte gjorde NÅT!!!)

På den andra siten har siteägaren börjat ta bort inlägg ganska så omotiverat. Även där i strid med de regler som han själv skapat. Dessutom får man där inte alls diskutera öppet utan allt ska se "så fint ut" utåt och admin vill att all diskussion ska ske via PM. Jättetrist.

Har mer eller mindre ikväll valt att själv sluta engagera mig där.

Just nu sitter jag och är så HIMLA GLAD över att Buke sköts så proffesionellt och man som användare kan känna sig trygg om man följer reglerna.

UNDERBART att reglerna här gäller för ALLA! OCh inte nån användare är viktigare än någon annan.

Må Buke leva och frodas länge....

Tack Buke för att du finns, Tack Gunnar!!!!

/KT

Sv: Vad är bra med bukes admin!

Jag är också underbart glad för att buke finns, fattar inte att Gunnar orkar/vill lägga ner så mycket tid på det här:bow:

Är inte nöjd med all moderatorerna, men heyy man kan inte få allt... det funkar ju bra..

synd att du inte kan fortsätta på de andra siterna...

Fortsätter här. Tack Gunnar för ditt engagemang med oss och att Buke finns. VAD skulle vi göra annars?:angel:

Jul städa kanske? Äähh Buke är roligare.

Har nyligen lyckats bli avstängd under TRE veckor från denna chat och siteägaren brydde sig inte ens om att PMa mig ett meddelande om varför.

Det är iofs något som även hänt användare på Buke

Tack själv för allt beröm.

Glada användare gör mig glad.

Tack själv för allt beröm.

Glada användare gör mig glad.

Är lite nyfiken;

Vad är din största glädje här; forumet eller hästnyheter osv? Mao; vad är det som driver dig?

Också nöjd och tacksam för ett trevligt forum som har berikat mig mycket! :)

Är lite nyfiken;

Vad är din största glädje här; forumet eller hästnyheter osv? Mao; vad är det som driver dig?

Också nöjd och tacksam för ett trevligt forum som har berikat mig mycket! :)

Moderatorerna såklart :devil:

:bow: för alla trevliga användare av Buke :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka