Vad är blåbär klassen för not??

Sandrahorse99

Trådstartare
Det dressyr klubbtävlimg på min ridskola men vad är blåbär för not ??
Ska kanske vara med på non av klasserna men. Undrade vad blåbär är :)??

Sv: Vad är blåbär klassen för not??

Blåbär är klubbtävlingar för ryttare som är sugna på att prova på att tävla fast de inte är klara för officiella tävlingar än, och det är ofta på en väldigt lätt nivå.

Det är upp till klubbarna att bestämma svårighetgraden, men det kan vara väldigt enkla program där kanske inte ens alla gångarter ingår.

Om du är sugen på att vara med och tävla på din ridskola tycker jag att du ska fråga din ridlärare vad det är för program på just era blåbärstävlingar och vilken klass hen tycker är lagom för just dig. Ridläraren kan även berätta om man måste ha grönt kort eller något liknande för att vara med på din ridskolas tävlingar.

Liknande trådar

Mat Jag har råkat köpa blåbär igen trots att jag har kvar från ifjol. Jag skulle gärna äta kvarg/yoghurt med bär på morgonen eller som...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 799
Senast: mumin
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: Cactus
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: Emro
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar