Vad är bäst?

Illiana

Trådstartare
Min kisse, Zita ska få ungar igen!
Men nu är det så att vi har kvar en katthanne, Ztrumpa, som är från hennes föregående kull..
Och nu har vi bestämt att spara en kisse till..
Vad är då bäst? en hona eller hane?
Vilka passar bäst ihop med vilka?

Snälla hjälp lilla okunniga mig! :p

kastrera katterna så spelar det ingen roll alls! =) två okastrerade katter av olika kön blir fler ganska snabbt. två okastrerade hankatter trubblar ihop sig ganska snabbt och två okastrerade honor ger dubbla kullar ganska snabbt. ;)

Men jag menar ju hur mycket dom bråkar och så...
Ztrumpa är kastrerad och Zita går annars på P-piller...

Om du kastrerar dem så bråkar de i regel inte. Okastrerade hanar brukar inte funka något vidare ihop (med vissa undantag).

Kastera den andra honan också, så kan du behålla vad du vill, hona eller hanne.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: _Taggis_
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka