Vad är det för växt

Jessa_09

Trådstartare
Hej

Öppnade en ny hösilagebal idag och det var massor av en växt i som jag aldrig sett förut (vad jag kommer ihåg). Har letat efter olika växter/blommor på internet men inte hittat vad det kan vara. Är de någon som vet vad det är för växt? och om den är giftig för häst?
växt.jpg
 
Tack för svar. Ja det ser ut att vara den. Så skönt att veta att den inte är farlig för hästarna :-)
 
Svårt med bilder men någon sorts målla skulle det kanske kunna vara?
De är i så.vall helt ofarliga såvitt jag vet.
 
Ser ut som sådana vi brukar få i våra balar, ibland några stycken ibland hur många som helst! Min häst lämnar dessa :) Tror inte de är farliga.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
584
Senast: Acto
·
Hästvård Ni som har erfarenhet av hästar som är lösa i magen, vad är era bästa tips på preparat som hjälper magen att komma i balans och...
2
Svar
31
· Visningar
2 173
Senast: AbCdE
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Celinehenn
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 698
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp