Vackra ögon!

Sv: Vackra ögon!

Nu var det väl själva **** om det inte skulle fungera
Zorro

Trasslar med bildöverföring är ingen stjärna på det.
Vill bara visa en bild på min vän
.

Vad gör jag för fel! Jag ska gå över till foton i papperskopior, jag fixar inte det här!

Senast ändrad:

Det är så dumt att man inte kan ladda ner direkt från datorn...men det är väl för att de ska hinnas godkännas först...
Buke är inte alltid så användarvänligt :crazy:

:eek: Hur i :devil::devil::devil: lyckades du med det där?

//mimmipigg
med självförtroendet nere i skorna ...

Jag har en bild till, kan du lägga in den också?

Då ska jag hjälpa dig!

Klicka upp fotot, högerklicka på den och tryck på egenskaper. Då får du fram en länk som slutar på .jpg. Ta den länken! :laugh:

Där uppe så hade du länkat till själva sidan och inte som en direktlänk till bilden, det var därför den inte visades:)

Funkar inte det här drar jag något gammalt över mig!
diverse%20osorterat%20045.jpg

Det funkar!

Senast ändrad:

Det var så jag gjorde och det brukar oftast ha fungerat men i picasa var man tvungen att öppna bilden helt inte bara använda miniatyren, klickade man där kom man till albumadressen inte bildadressen tydligen.
Tack för hjälpen!

Jag träffade precis en sådan Berger (samma färg tom) förra veckan när vi var ute och spårade inför elittävlingen i helgen. Mycket trevlig hund :)

Härligt med massor av bilder på intressanta hunduttryck :D

Min Zala har inte något "roligt" eller "tokigt" uttryck, men det är för mig det "perfekta salukiuttrycket" och hon har det vackraste huvud jag vet. Idag fick jag till den här bilden när vi var i skogen:

dsc_1741-c1_83566689.jpg

snoke-toke (ögonen är INTE fixade)

Loke-svart.jpg

kajal

Im000105.jpg

här syns linjen i ögonvrån bättre (även om ögonen kanske har ett mindre vackert uttryck här :angel:)

4641_105362127149_616237149_2705177_8192988_n.jpg

fotograf "MrsScabtree"

Innan jag hade en egen hund med ljusa ögon tycke jag också det såg läskigt ut :p Nu tycker jag det är vackert! Hans ögon går i ljusbrunt/gult/grönt. När jag fick honom var han nästan helt grönögd :)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 315
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka