vaccination

Sv: vaccination

Tycker inte att det låter som det eftersom det bara heter "Flu", stelkrampsvaccin brukar heta något med "tetanus" eller ett "T" iaf..

Sv: vaccination

i vaccinartons intyget så har grundvaccinationen gjorts först med equilis pro vet, om två första gångerna. sedna gjort med ProteqFlu. var grundvaccinerad när vi köpte henne. har bara vaccinerat två gånger. vetrinären sa att det var dags för det nästa år. men det är om vi måste vaccinera henne först i juli för stelkram och sedan i november för häst influensa.//anna

Liknande trådar

Hästvård Jag ska skicka hästarna med ett större transportföretag men funderar på om jag borde vaccinera dem mot abortvirus eller om det räcker...
Svar
5
· Visningar
345
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
31
· Visningar
1 884
Senast: EZMK
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka