Va har ni för ridhjälm???

M

MysigaEm

Va har ni för ridhjälm?? Själv har jag en CRW sammetshjälm, men skulle behöva köpe en ny snart..
Har du nått förslag??

Jag har en sån där ventilationshjälm (så heter det säkert inte) från hööks.
Kanske är samma som du har?
Hade en Somerset förut, skitbra!

Jag har också den från CRW, tycker den är jättebra för det priset!

Jag har en GPA Titium, en John Withaker från Charles Owen och så har jag en gammal Champion Showring.
Den som är bäst är helt klart John Withaker hjälmen, har aldrig haft nån skönare.
GPAn är inte värd pengarna, den har dålig passform och töjer sig mycket.

Jag har en svart sammetshjälm från Olympic Rider. Den är rätt gammal tror jag, från -96 eller däromkring. Men jag rider så sällan :cry: att det är knappt någon idé att köpa en ny...

jag har en charles owen showhat som jag bara älskar bästa hjälmen jag haft.

en blå casco youngster...underbar hjälm....rekomenderar den VARMT!!!

:banana:Charlie :banana:

Har en CRW Hi-Lite Pro Plus fra hooks. veldig bra hjelm synes jeg, men stor i str.

Jag har en från Charles Owen som jag älskar! Himla skön och lätt!
Har tidigare haft Champion Showring och kan säga att de nyare modellerna av den inte är som de gamla. Trivdes väldigt bra i min första, men den andra var absolut inte samma hjälm...

Jag har CRW Hi Lite Pro Plus hjälmen från hööks, jättebra och skön, jag tycker den är snygg också!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
484
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: morgaine
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
860
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka