Uvi eller något annat?

Bison

Trådstartare
Sitter i kö hos 1177 men den är lång.
Jag har aldrig haft Uvi så jag har ingen aning om hur det känns.

Jag har ont i magen, ländryggen och underlivet. Mår lite illa.
Känner mig inte konstant kissnödig men kissar väldigt lite varje gång även fast jag druckit mycket. Tycker även det luktar lite suspekt.
Känner mig matt och trött.

:o:o

Känner mig inte konstant kissnödig men kissar väldigt lite varje gång även fast jag druckit mycket. Tycker även det luktar lite suspekt.
Kan ju vara nåt annat också, hur känns det när kisset är slut när du är på toa? Då brukar det kännas obehagligt men säkert inte för alla. Jag har haft klassiska symptom många gånger men de gånger jag testat har det inte varit uvi. Man kan få liknande symptom om nåt "skit" har kommit in där..:o:angel:

Jag har både haft uvungar med och utan smärta, en gång svimmade jag "bara" men det var också uvi. Det kan vara lurigt.

Har ni ingen närakut/lättakut?

De tror jag har njurbäckeninflammation.
Har fått en tid senare idag. Blir jag sämre ska jag åka. Mår verkligen skräp och har jäkligt ont.

Har du feber?

Jag har haft njurbäckeninflammation flera ggr och har varit jättesjuk med hög feber, svår smärta, skakningar osv. Knappt kunnat stå på benen. Väldigt högt crp. Det är bråttom med att få antibiotika om man har en rejäl njurbäckeninfl, så om du har hög feber bör du åka in så snart du kan.

På mig går det rakt i njurarna varje gång.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
280
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets

Omröstningar