Red_Chili
Trådstartare
Tidigt imorse vaknade vi. Efter lite frukost och extracheck att allting var med så åkte vi iväg till utställningen. Efter det var det (som vanligt) låång väntan innan man skulle in i ringen.
Min duktiga lilla valp låg mest och vilade i skuggan av ett parasoll
Sedan var det dags för min valps kullbror att gå in i ringen. Han skötte sig bättre än väntat och hans ägare var otroligt nöjd. Eftersom han inte hade någon konkurrens blev han bästa hanvalp
Efter honom var det dags för oss + vår konkurrent (en 1 mån äldre tikvalp) att visa upp oss.
När vi sprungit runt en del så sa han "Och så vill jag ha dig här framme" och pekade på mig!
Det hela slutade till sist med att vi faktiskt blev BIR
"4 mån, tikvalp.
Mkt feminin tikvalp. Könspräglat huvud. Mörka, välformade ögon. Bra öron. Bra pigment. Flott överlinje. Välburen svans. Utm. ben o tassar. Lång bröstkorg. Bra vinklar runtom.
Vänligt temperament."
Jag är så stolt att jag var tvungen att skryta lite
Min duktiga lilla valp låg mest och vilade i skuggan av ett parasoll
Sedan var det dags för min valps kullbror att gå in i ringen. Han skötte sig bättre än väntat och hans ägare var otroligt nöjd. Eftersom han inte hade någon konkurrens blev han bästa hanvalp
Efter honom var det dags för oss + vår konkurrent (en 1 mån äldre tikvalp) att visa upp oss.
När vi sprungit runt en del så sa han "Och så vill jag ha dig här framme" och pekade på mig!
Det hela slutade till sist med att vi faktiskt blev BIR
"4 mån, tikvalp.
Mkt feminin tikvalp. Könspräglat huvud. Mörka, välformade ögon. Bra öron. Bra pigment. Flott överlinje. Välburen svans. Utm. ben o tassar. Lång bröstkorg. Bra vinklar runtom.
Vänligt temperament."
Jag är så stolt att jag var tvungen att skryta lite