Utställningar och premeringar 2008

Sv: Utställningar och premeringar 2008

*kl*
har ett halvblodssto som ska föla nu i maj men fölet kommer få grå papper undrar då om jag kan åka på en fölbedömning med det iallafall.
vill ju ändå veta vilka bra och dåliga sidor det har.
ska tillägga att stoet har gröna papper hingsten är gdk i tyskland.

Har en fråga, jag har ett sto som jag tänkte ställa ut i Bollebygd den 17 maj, hon e reggad både som svenskt halvblod o hannoveranare, vad ska jag anmäla att hon är för något?

'''''''Trådkap''''''' (igen)

Jag såg nu att du sålt Candinella, och att du skrev till mig drygt 3 timmar innan du satte ut henne på annons. Jag har inte kunnat vara inne på buke på nästan hela sommaren för att det gick så trögt med vår dator, därför hann jag inte se ditt brev. Du gav mig inte mycket till chans. Förlåt, men det känns skit att missa henne igen.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 862
Senast: Ninnurur
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Görel
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka