Utställning i Märsta till helgen

K

Kajsabet

Jag ska vara med och ställa ut katten jag är fodervärd åt, för första gången, till helgen. Jag har en kompis som gärna vill komma förbi och undrar om de tar något i inträde? Jag har letat överallt på webben, men det står inget om det någonstans. Sedan undrar jag vilken buss som går till och från denna Pinbackshallen :)

Sv: Utställning i Märsta till helgen

Är du där med en katt betalar du inget i inträde, annars brukar det vara 30-50 kr kanske.
Angående buss vet jag tyvärr inte. Hoppas du får en trevlig dag!

Jag tänkte på min kompis, om det kostar något för henne. Men då är det väl kanske 30-50 kr då.

Tror absolut att jag får en trevlig dag - är första gången jag ens besöker en utställning :D

Går hon in tillsammans med dig, ägaren och katten så går hon nog in som utställare hon med. Anhängare till katten, så att säga. :D
Kan inget säga säkert, men min sambo och min fodervärd har gått in som utställare med mig.

Går hon in tillsammans med dig, ägaren och katten så går hon nog in som utställare hon med. Anhängare till katten, så att säga. :D
Kan inget säga säkert, men min sambo och min fodervärd har gått in som utställare med mig.

Det där vet jag att många klubbar blir lite sura på och vissa har satt upp gränser för hur många man får ta med sig in gratis när man kommer.

Jag har aldrig varit med om regler i frågan någon annanstans än i Örebro, och jag ställer ju ändå en hel del.

Dock tycker jag det är rätt fult att snåla på de där småpengarna, för klubben gör det ju ett par tusenlappars skillnad och det är inte direkt billigt att arrangera kattutställning.

Det där vet jag att många klubbar blir lite sura på och vissa har satt upp gränser för hur många man får ta med sig in gratis när man kommer.

Alla gånger jag ställt ut har det bara funnits ett alternativ för att gå in på morgonen när man kommer, besökaringången har aldrig varit öppen vid den tiden. Det har heller aldrig funnits någon som tagit betalt av kattlösa anhängare.

De kanske skulle upprätta någon typ av besökaringång parallellt med incheckningen så att makar/makor, barn och fodervärdar kan betala för sig samtidigt om det är ett problem för klubben.

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama