Utställning i Borlänge!

S

sebolina

Är det nån som ska dit med sina katter? Jag har anmält min kisse idag, hoppas vi kommer med. Blir min första utställning i sånna fall.

Sv: Utställning i Borlänge!

Hej!
Jag ska inte dit men undrar vad du har för katt?
Jag ska också på min första utställning i Oktober men den hålls i Nyköping. Jag har en "Britt":)

Jag har en bengal.
Smyger in en bild;)
11629224.jpg

Oooh, vilken fin katt! :love: Jag har länge velat ha en bengal men har hört att de är ganska högljuda av sig när de pratar. :P

otroligt fin katt!!!!!!!
Har du fler bilder på den????:love:

Jag ska dit, om jag kom med vill säga. Jag anmälde på fredagen, men utställningen var ju full samma dag så det känns lite som ett lotteri..
Kommer jag med kommer jag med två av mina Devons

Ja det kanske de är. Min bengal kråver en hel del uppmärksamhet oxå. Men det visste jag när vi skaffade honom och vi har aldrig ångrat oss. Varför inte åka till en bengaluppfödare och hälsa på så får du uppleva rasen själv. Verkar som det finns mycket fördommar om dem oxå.

Ja man får hoppas att man kommer med. Betalade oxå på fredagen, hoppas man får veta snart!

Inte fått några pengar än. Hur lång tid brukar det ta innan man får besked om man kommit med? Otålig:angel:

Idag står det så här på Däk hemsida:
Följande gäller och vi beklagar att vi inte kan ta emot alla anmälda:
Kat II: inga inbetalningar som inkom till klubbens konto efter 070817 kommer med.
65 för många kat II katter till lördagens utställning. Urval enligt följande; 1) procentuell rasfördelning 2) anmälda endast lördag 3) lotten avgör inom varje ras med hänsyn tagen till den procentuella fördelningen.
Övriga kategorier: inga inbetalningar som inkom till klubbens konto efter 070821 kommer med.
Då borde man kommit med va? betalade den 17?
Hoppas :banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka