Utsrällning i sundsvall el gävle?

Sv: Utsrällning i sundsvall el gävle?

Finns ju alltid den som går i Sundsvall i Oktober. Kolla på västernorrlands kennelklubbs sida för mer info om anmälningstider osv.

jasså är det för hund då? jag ska ställa min sen får jag se om jag ska ställa någon av uppfördarnas hundar med:)

sen får se om man kanske ställer ut någont till med då som uppfödaren har:)
går du vuxen klassen el?

jasså? Då kanske vi ses. :)
Vet du hur det brukar vara, får man ha med sig en icke anmäld hund? För isåfall kanske du kan få se mitt nytillskott. ;)

Okay vilken i sundsvall är det du ska gå på då den i timrås ridhuset el? den ska jag på iaf i valpklassen 6-9 mån:)

Nä, den i Nordichallen som går av stapeln i Oktober ska jag på.

Okay. kanske ska dit och titta men får se:) vart kommer du ifrån kanske på någon mer utställnig i höst?
hur gammal är den du ställer ut då?:)

Nix, det får man nog inte. Brukar gå bra på utomhusutställningar, men inte inomhus..

Man du kan ju komma med den till Nordvik 29/9. Mittlabben har en liten inoffare där, som jag blivit övertalad att åka på :eek:

Förutsatt att det lilla trollet är 4 månader vill säga. Sista genrepet för Harry ;)

nordvik ligger?:Phehe jaa:) vilken i sundsvall är det då den på lördag eller söndag? ska på den söndag jag i timrås ridhus då:)

Jag kommer ifrån Sundsvall, och han jag ställer ut är 2år. :) Själv?

jaha:) ja jag komme ri från ljusdal då:P så du ska iväg å kolla på den i timrå el?

Det lilla trollet är 4månader ( och lyfter redan på benet :eek: ) så vi kanske skulle försöka ta oss dit. Annars kan du ju svänga förbi när du är i Sundsvall, det är ju inte långt alls hem till mig ifrån Nordichallen. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
827
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: inverterad
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025