Utsliten man

PheeHee

Trådstartare
Manen på min ponny hat blivit så tunn att det snart inte finns någon man kvar på det stället. Hur ska jag göra för att hon ska behålla manen? Jag vet att det itne spelar någon roll om hru hästen ser ut men jag vill att hon ska ha sin man. :grin:

Sv: Utsliten man

om hästen inte har sol exem eller liknade kan du alltod stubba manen. och låta den bli längre och längre. skönt för dom nu på sommaren...

Sv: Utsliten man

vad är anledningen att manen blivit tunn,kliar hon mycket så skulle jag kolla upp varför!!!

Jag ahr ingen aning om varför :confused:
jag är hos min pappa varannan vecka nu på sommarlovet och kan itne åka och kolla henne varje dag. och så går hon i väldigt stor hage.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: skogaliten
·
Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 351
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka