Nevermind
Trådstartare
Vänder mig till det allsmäktiga buke i hopp om att få någon aning om vad detta kan vara. Jag har i 3 dagar nu haft ett utslag på insidan av ena foten, precis under ankelknölen. Det är lite ovalt, ca 5 cm långt och 3 cm brett. Det började med att kännas ungefär som ett skavsår (finns dock inget sår) men huden svullnade snart upp och blev illröd. Nu har det röda dämpat sig lite och det börjar skifta lite åt det mer lila hållet istället, med små prickar av vad som ser ut som "vanlig hudfärg" (men fortfarande övervägande rött). Det är väldigt ömt, kliar lite och gör extremt ont när jag har skor på mig! Igår mådde jag lite illa, var trött och lite yr.
Idag har jag svag feber. Oklart om det har med utslaget att göra eller inte... Någon som varit med om liknande? Jag funderar på bältros då övriga symtom verkar stämma, men det känns ju helskumt att bara få ett utslag på foten då...
Idag har jag svag feber. Oklart om det har med utslaget att göra eller inte... Någon som varit med om liknande? Jag funderar på bältros då övriga symtom verkar stämma, men det känns ju helskumt att bara få ett utslag på foten då...