Utländska storlekar!

Hej!
Är det ridbyxor eller vad gäller det för plagg?
Om det är byxor så låter det som våra jeanstumstorlekar som är lätta att räkna ut. Mät ditt midjemått och räkna om centimeter till tum. Eller kolla vilken storlek du har typ i Levis-jeans. För att räkna om centimeter till tum kan du gå till Online-conversion Ett exempel 82 cm i midjemått ger 32 i tumstorlek.
Är det något annat plagg så får du höra av dig. Häls Nocke :-)

Topshop brukar ju ha strl 32 i vissa toppar, alltså en storlek mindre än 34. XXS kanske?

Tror du? Dem har ju typ från 26 - 32. på barn
Å sen heter vuxenstrolekarna XXS-XXL

Stora barnstorlekar brukar ju alltid vara som små vuxenstorlekar här. Tänkte att det kanske var samma system?

kanske, barnstorlekar har jag noll koll på.
Jag vet att HM också har strl 32 i vissa av sina bas-tshirts. de människorna lär ju iofs kunna ha barnstorlek iaf, så det kanske är samma? Precis som att herrstorleken 48 tar vid vid damstorleken 46

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
301
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: sweep
·
Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
158
Senast: Ajda
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30