utlån av westernriden häst

J

Joy

hej...

Jag har et sto som jag tyvär inte hinner med.
Jeg har tänkt att ha henne ute på foder/utlån, men tyckar att alle vill ha en färdig quarter eller i nödfall en paint som dom kan tävla i rasklasserne.

Mit sto är bare "vanlig häst" som är westernriden, dock inte mycke under året, flytt og job har tagit mycke tid :(
Men finns där folk därute som är nöjd med en "vanlig häst"... som inte är en stjärne på reiningbanen... og troligen aldrig blir det :D

och var hittar jag dom... och buke är inte et svar.. bine there done that :angel:

Sv: utlån av westernriden häst

uhm.. annonsera på närmsta "western-ridklubb"?

men visst finns sånt folk! Det är jag övertygad om... hur länge har du haft din häst ute på annons här då? *nyfiken*

Sv: utlån av westernriden häst

hej...

Jag har et sto som jag tyvär inte hinner med.
Jeg har tänkt att ha henne ute på foder/utlån, men tyckar att alle vill ha en färdig quarter eller i nödfall en paint som dom kan tävla i rasklasserne.

Mit sto är bare "vanlig häst" som är westernriden, dock inte mycke under året, flytt og job har tagit mycke tid :(
Men finns där folk därute som är nöjd med en "vanlig häst"... som inte är en stjärne på reiningbanen... og troligen aldrig blir det :D

och var hittar jag dom... och buke är inte et svar.. bine there done that :angel:

Kan du inte annonsera på luckyriders hemsida, eller kanske annonsdirekt, hästannonser. etc. Finns säkert många som vill ha en trevlig promenadhäst som man kan träna lite på. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka