R
Raderad medlem 68338
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Okej, kaos. Hon vill alltså gå dit? Borde inte alla kids ha rätt till det?
Personligen ville jag inte gå på dagis/fritids pga jag gillade inte de andra barnen där. Tyckte att de skrek så mycket Så följde med pappa på turné och gick på krogen istället. Börjar ana en logisk förklaring till mitt nuvarande leverne
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Möjlighet till fritids för barn till arbetssökande. Jag måste i princip säga att jag är en kass mamma för att få det till A. Hennes behov tas det ingen hänsyn till öht.
Okej, kaos. Hon vill alltså gå dit? Borde inte alla kids ha rätt till det?
Personligen ville jag inte gå på dagis/fritids pga jag gillade inte de andra barnen där. Tyckte att de skrek så mycket Så följde med pappa på turné och gick på krogen istället. Börjar ana en logisk förklaring till mitt nuvarande leverne
Senast ändrad av en moderator: