Utbildningar inom häst

E

Em_E_liE

Vill veta vad det finns för utbildningar inom hästsektorn här i Sverige. Vet redan att det finns massvis med naturbruksgymnasier och vill inte veta vad alla dessa heter och att alla finns, utan utöver gymnasierna, vad finns det för utbildningar?

Var finns dem?

Hur länge skall man går dem?

Vad kostar dem (om dem kostar någonting)?!

Vad är kraven för att få komma in?

Är det distans eller heltid på skolan?

Vad blir man efter utbildningen?

Ja, berätta ALLT ni vet och kan.

Och VIKTIGAST av allt; vart kan man hitta information om utbildningen (länka gärna)?!!

TACK på förhand!

Sv: Utbildningar inom häst

tack för svaret. :P där har jag tittat tidigare, men det är alldeles för få utbildningar...med tanke på att det inns så många jobb inom häst, så borde det finns utbildningar för jobben...eller hur?!

Sv: Utbildningar inom häst

skull också vilja veta om det finns nåt mer:banana:

borde väll finnas mer än fyra st!??:idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag går lite i tankarna på att försöka mig komma in på någon utbildning som sadelmakare ifall jag inte kommer in på hovslagar...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix