Usj... Får helt vondt...

S

sleepy

...av undulaten til et vennepar av oss... Den har ikke vært ute av buret én eneste gang siden de kjøpte den for fem måneder siden. Og nå skal de få seg katt, så da får den vel ALDRI :mad: kommet seg ut av buret heller :(

Men fy så hemskt! Skulle de bara ha något att titta på kunde de ju lika gärna glott på en leksakspapegoja eller nåt..
Har hört att man kan träna upp undelater så de gör lite trix och får använda hjärnan! :D
Personligen tycker jag inte om fåglar, men som djurvän får man kalla kårar av människor som skaffar sig djur och sen skiter i de! :mad:

Man kan inte bara stå tyst och se på när sådant händer. Du måste säga till. Vad jag vet så har du en undulat sedan innan - vore kanske kul om han fått en kompis?

Det stakkers lille dyret er faktisk utrolig akrobatisk! Det er vel hans måte å overleve på... Min egen undulat (som får være ute av buret så mye han vil) er ikke sånn som henger opp-ned og vrir seg mellom ting!

Ja, men det er bare det at det er foreldrene mine som har undulaten min, fordi samboeren min er allergisk :( og foreldrene mine vil IKKE ha en til... Ellers hadde jeg jo tatt den med meg hjem! (eller... jeg hadde antagelig hatt huset fullt allerede ;)

Liknande trådar

Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: MimmiNO
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 325
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 195
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter