H

HAHA

hur gör jag om jag vill överföra bilderna från min digitalkamera till en ny dator? För jag har försökt att bara stoppa i usb-sladden i både kamera och dator och det står på kamerans display att den är "con´nected to computer", men på datorns skärm händer inget alls...

lägger sig bilderna i någon speciell mapp eller fil eller så? hjälp mig!

Sv: Usb

Kameran är alltså kopplad till datorn och igång, eftersom du får det meddelandet. Det är liksom en bra start. Dock kommer inte bilderna bara flyga över till datorn automatiskt.

Vilket operativsystem är det på datorn? Om det är windows av någon variant kan din kamera (om du har tur) synas i "Den här datorn" som en usb-enhet.

Det är inte så att man måste instalera kamerans programvara på datan då?

klicka på den här datorn så ska det komma upp ytterligare en klickbar fil (kan heta allt från flyttbar disk till Camera o.s.v). Så får jag över mina bilder till datorn iaf.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 972
Senast: Zpunk
·
IT & mobiler Jag vill inte lägga massa pengar på att byta skärm på telefonen då det inte är så värst långt kvar på abonnemanget. Men hur ska jag få...
Svar
12
· Visningar
1 719
Senast: hvala
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 043
Senast: Hejsan.
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 803
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama