Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blir en limodersopererad hund känsligare i urinvägarna?
Har upptäckt att att min tik efter utebad läcker urin dagen efter,
ör att sen sluta, pågår ca 1 dag för att sen upphöra.
Ja,idag ska hunden och jag till vet och kolla upp saken med urinläckaget! Så får vi se vad som sker!
Funderar på om det går att medicinera eller om det är endast op som gäller!
Får väl köpa tena lady,nej skämt åtsido!
Så nu ska jag till stallet och hämta katt-killarna,passar på i samma veva och kastrerar dom
Jag har svarat i en annan tråd angående detta, men tar det igen:
Vi hade för några år sedan en New Foundlands tik som började "läcka" efter att ha fått livmodern bortopererad. Detta avhjälptes med förkylningsnedicinen Rinexin som har minskat "kisseribehov" som en biverkning.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.