S
stekpAnna
Hejhopp, är det någon här som har eller vet någon som har "mätt upp" sin ponny och tävlat/tävlar som storhäst?? Kul att höra era erfarenheter av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde inte min ponny efter att ha slutat tävla henne på storhästtävlingar, men vi registrerade permanent ryttarbyte och löste ny ponnylicens för att skötaren skulle kunna tävla på ponnytävlingar. Mätintyget gäller för livet så det är bara att spara.Horsefreak_ skrev:hmm.. vet inte riktigt.. men till oss sa dom att enda möjligheten till att få ner han till ponny igen var genom ägarbyte.. det var för att man inte skulle skifta mellan att ponnyn skulle vara en häst o tvärtom.. om ponnyn redan har ponnylicens innan du fixar hästlicens borde det bara vara att sälja ponnyn med sin gamla licens (ponny) så e den ponny igen.. lättast e om du ringer o frågar själv så du vet säkert e du oxå förgammal för ponny??
Jonna86 skrev:Visst får man många blickar och frågor.. Men det är sånt man får ta.
Men är inte det kul då?
Jag skulle nog tycka det var jättekul att folk verkligen la märke till att det var en ponny man red till segrar över alla långbeningar!