Det här är lätt bland de roligaste lockdown-videosarna jag sett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbar! Jag dör!Det här är lätt bland de roligaste lockdown-videosarna jag sett!
Smackhead Steve!Underbar! Jag dör!
Men ja! Åh herregud, det där behövde jag!Smackhead Steve!
Tiny Tim ringer fler, så det är bara att mata på...Men ja! Åh herregud, det där behövde jag!
Det lär ju ta död på skiten, för gott!"We've all focused on that use of detergent, hand's up, i'll admit, i did too.
But he also talked of an intense light...
the bloke in charge of America's nuclear weapons,
talk's of a Big. Bright. Light!"
Det här är lätt bland de roligaste lockdown-videosarna jag sett!
Jag undrade häromdagen hur det var med Boris, jag har inte läst något på ett bra tag. Vet ni något?
BoJo är tillbaka på jobbet sedan igår. Han var aldrig osynlig egentligen.Jag undrade häromdagen hur det var med Boris, jag har inte läst något på ett bra tag. Vet ni något?
Får man säga äsch då?BoJo är tillbaka på jobbet sedan igår. Han var aldrig osynlig egentligen.
Aww, han gör inte ett så dåligt jobb ändå, den där Bojjo. inte som frontfigur i alla fall, han ser bara lite vindblåst ut.Får man säga äsch då?
*host* BrexitAww, han gör inte ett så dåligt jobb ändå, den där Bojjo. inte som frontfigur i alla fall, han ser bara lite vindblåst ut.