Uppklassningar

alazzi

Trådstartare
Äntligen! De som har AB-licens får inte längre starta i Beginnersklasser. Tycker att det är ett bra beslut. Vad tycker ni?

Super :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Man måste få ett slut på det här ofoget att erfarna ryttare och dessutom flera av dem som kallar sig tränare startar i beginnersklasser. :crazy:

Har du hittat detta på WRAS sida?

monke :)

Tycker att det är ett bra beslut!! Är man beginner så skall man få en chans att tävla mot beginners. Det kan inte vara kul att se duktigt folk gå in o träna sin häst för att få förstapriset som de ändå inte ser något värde i.

Tycker att det är självklart att man som mer erfaren ryttare väljer open/utb.klasser om man åker ut på mindre tävlingar! Tråkigt att vissa är såna rosettjägare...

Nu blir det ju lättare för människorna i sekretariaten om inte annat och det är ju alltid positivt :)

Malin

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Görel
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Snurrfia
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 471
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar hur man gör för att starta enenkel stiftelse/fond. Tänk typen som kan ge små (storleksordning kanske 1000-5000 kr) stipendier...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: glittra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama