Tage simmar exakt sådär fortfarande - trots att han nu är 7 år och jag försökt simträna honom lite varje sommarFörstår inte vad du menar
https://www.instagram.com/p/Blfej8GAbVQ/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tage simmar exakt sådär fortfarande - trots att han nu är 7 år och jag försökt simträna honom lite varje sommarFörstår inte vad du menar
https://www.instagram.com/p/Blfej8GAbVQ/
För hon simmar liksom inte alls framåt utan står mest stilla på samma ställe och sjunker med bakbenen och ja nej ville inte det skulle bli något av det. Ser på dina filmer att Ammo simmar liknande haha men har själv bara sett det på en annan hund och det gick inte alls. Var en jack russell som jag hade tidigare och hon simmade på samma sätt och hon sjönk under ytan hela tiden.Varför skulle hon skapa dåliga minnesbilder av det?
Finns en massa hundar som simmar så hela livet utan problem, Ammo simmade så i flera år innan jag tog tag i det. Lika glad oavsett om han såg ut att drunkna eller inte.
Aha! Jag har en K9 spray conditioner. Som jag tycker är smått värdelös.Jag har ett spray balsam som är helt otroligt. Ibland när det skulle vara ett mega projekt eller knappt gå alls att borsta Alvins tjocka päls räddar den allt. Borstar och kammar bara rinner genom pälsen.
K9 Keratin+ coat repair moisturizer heter den
Bland det bästa i pälsvård som jag har.
Vad kör du med för godis som är så vansinnigt gott? Blev det godissök på marken sedan för honom?Var ut med hunden på tomten för att han skulle kunna göra ifrån sig upp mot skogen och träna lite inkallning. Det gick jättefint till en början men sen kunde han helt enkelt inte hålla sig och rammade mig rakt med skallen mot låret så jag skulle tappa godispåsen, han snor godispåsen och springer allt vad han har runt runt på tomten med den för att sen slänga sig ner nöjt på backen bara för att besviket konstatera att godispåsen blivit tom under hans segervarv.
I hans fall är allt godis gott men idag låg det blandat nötvom och Carnilove lamm och tranbär(storfavorit här) i påsen.Vad kör du med för godis som är så vansinnigt gott? Blev det godissök på marken sedan för honom?
Varsågod, den utmärker sig mot alla andraAha! Jag har en K9 spray conditioner. Som jag tycker är smått värdelös.
Har alltså bara köpt fel sort
Tack för tipset!
Ville fattar inte alltid sitt eget bästa så han är på alla aktiviteter oavsett värme men han vilar mer och ligger helst ute i skuggan, han har ett favorit hörn som har skugga i stort sett hela dagen och är grävvänligt, så där gräver han ner sig och sover.Hur påverkade är era hundar av värmen?
Jag väntade till kvällen för att gå en promenad, när vi gick var temperaturen på 30 grader och när vi var tillbaka 1,5 senare hade den bara sjunkit till 28 grader. Det fläktade dock en del.
Vi undvek asfalt och gick i de djupare delarna av skogen. Har sån lyx att kunna gå mellan två större skogssjöar så Ebbot kunde stanna och bada fyra gånger under promenaden.
Han är inte så påverkad av värmen. Minns min fralla som knappt kunde gå ut i sommarvärmen utan att storkna!
Min hane är rätt så påverkad, lite mer loj än vanligt, men tikarna trippar på bra framåt Den lilla spanieln går nog mest på viljestyrka, för hon totalkraschar när vi kommer in Vi har tack o lov förhållandevis svalt inne.Hur påverkade är era hundar av värmen?
Jag väntade till kvällen för att gå en promenad, när vi gick var temperaturen på 30 grader och när vi var tillbaka 1,5 senare hade den bara sjunkit till 28 grader. Det fläktade dock en del.
Vi undvek asfalt och gick i de djupare delarna av skogen. Har sån lyx att kunna gå mellan två större skogssjöar så Ebbot kunde stanna och bada fyra gånger under promenaden.
Han är inte så påverkad av värmen. Minns min fralla som knappt kunde gå ut i sommarvärmen utan att storkna!
Inte alls påverkade. Tyvärr skulle jag säga för jag orkar ingenting när det är värmebölja. Hade varit skönt om dom hade varit lite lugna iaf.Hur påverkade är era hundar av värmen?
Hur påverkade är era hundar av värmen?