Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns ingen svarsruta längst ner i trådar som vanligt, ignorerades inlägg saknar "visa ignorerat innehåll" och man måste bekräfta om man ska gilla ett inlägg och den begäran om bekräftelsen är på engelska.Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit något nytt?
Skriv gärna nedan om du hittar något som inte är översatt eller om något inte verkar fungera som det skall.
När folk citerar i sina svar går det inte att klicka för att se hela det citerade inlägget, man ser bara första delen.Problemet med svarsrutan verkar vara knutet till att man ignorera någon i tråden, jag provade med dig. Vet inte om reaktionerna också är kopplat till det, fick inte upp något om bekräftelse.
Någon annan?
Jag skall försöka hitta felet eller byta tillbaka just det programmet.
Jag har problem med att när jag går in på en tråd där jag ignorerar någon så låser sig drop down menyerna längst upp. Jag kan heller inte välja att se ignorerade inlägg eller ens se att de är gjorda. Jag ser alltså på huvudsidan att sista inlägget i tråden är gjort av ignorerad användare men när jag går in i tråden så finns inte tillstymmelse till sagda inlägg.Problemet med svarsrutan verkar vara knutet till att man ignorera någon i tråden, jag provade med dig. Vet inte om reaktionerna också är kopplat till det, fick inte upp något om bekräftelse.
Någon annan?
Jag skall försöka hitta felet eller byta tillbaka just det programmet.
Ser så ut vid en snabbkollOch bara för det, kanske jag redan hittat vilket tilläggsprogram det var som ställde till det. Har slagit av det och nu kom svarsrutan fram för mig, har de andra felen försvunnit för er?
Såhär ser svarsrutan ut nuNågon annan som har samma problem?
Är det på mobil? Vilken webbläsare?
Mobil, safari. Kan testa på datorn om en stund.Någon annan som har samma problem?
Är det på mobil? Vilken webbläsare?