UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Låter bra :D
Hade precis somnat men nu började han om igen.
Är precis som han känner av när man somnat. Sedan är han jättetrött på morgonen när han ska till dagis, sover nästan hela tiden där (och missar lunchen) och är skrikig och gnällig resten av dan. Yay.....
Om han ändå kunde sova
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Låter som att han vänt på dygnet? Kan man inte försöka vända tillbaka det över helgen? Eller säga att han inte får sova så mycket på dagis, eftersom han då inte sover på natten? Kan kanske anses taskigt att inte låta honom sova, men å andra sidan mår ju varken han eller ni bra av att han är skrikig och gnällig för att han inte sover regelbundet/ordentligt på nätterna. Det hela blir ju en ond cirkel liksom!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jo men självklart!!! Men eftersom jag ska jobba lite där också så kanske jag inte hinner förbereda mig tillräckligt. Annars hade det ju såklart varit heeelt lugnt!!

Mmm eller hur. Ser framför mig hur jag står på Arlanda med en väska full av havregryn och daim (beställning) och skor och böcker. Endast. Puss och godnatt :D

Åhnej, din stackare. Vi sparar det till vår weekend dårå! :idea: :D

Hahaha! Men du är ju rik, du kan köpa allt du behöver där? ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL

Nu har jag gjort dagens (nattens) "goda gärning". Nämligen mejlat ett asförbannat mejl till min elevföreståndare eller vad det heter :angel: och berättat att det förekommer mobbning i vår klass och att skolan behöver ta tag i det NU NU NU!

Får hoppas att det händer nåt...
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

kl


Måste bara smyga in här och säga att jag har tittat på startsidan på ÄU typ 100 gånger idag, och varje gång jag har läst början av er tråds rubrik har jag hunnit tänka "Men herregud, att han bara orkar..." (och haft en viss användare som är full av teorier i åtanke), till jag har kommit till "OT-TRÅD"-delen. :D




Och ja, det är verkligen 100 gånger. Har nämligen en del plugg som jag undviker :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hahahahhaha! Antar att det är versalernas fel? :rofl:

Vet precis vem du menar också :devil:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hahaha, LV nu är ditt hemliga trollnick avslöjat! :devil: :cool: ;) :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag håller på att dö trötthetsdöden, huuur ska jag orka hålla mig vaken flera timmar till? Viiiiiilliiiiiinnnntttteeeee!!!!!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

NEEEEJ!!! Fan också :cry:

Jag som vidtagit ALLA åtgärder, till och med lagt till medlemmen på ignore-listan för att verkligen förtydliga att "DET ÄR INTE JAG!!". Avslöjad. Föralltid. Damn!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ge din trötthet till mig i stället! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Bwaaaahahaha! Jag kom på dig, jag är så smart!!

(För övrigt vill jag också påpeka att ett karaktärsdrag som också är bäst är min ödmjukhet!)

//ödmjukamammas
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

:( Inte bra... Mitt rykte är förstört för alltid!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Yäs, ska dissa dig nu så att du får ännu svårare att hålla dig vaken eftersom du inte har nån att snacka skit med :devil:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag är vaken för jag mår jäääätteilla :cry:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ingen fara. Jag gick ut. Det blåste. K-k-klarvaken. :crazy:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad jobbigt! :( Känner du dig dålig annars också eller är det "bara" illamående? :(
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Nä, inte dålig annars. Men den enda gången i mitt liv som jag varit magsjuk började det med några timmars vansinnigt illamående innan jag började spy :crazy: Vet dock inte vad jag skulle kunna ha smittats av nu, har inte varit på några offentliga toaletter eller ätit mat som någon annan än jag själv lagat.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas det inte blir värre än illamående och att det går över snart i vilket fall!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Aaaaahh, som jag längtat efter detta ögonblick! Har terrornätter som inatt sällan, och tur är väl det! 7 h 55 m till att klockan ringer. Godnatt! Ha en trevlig dag. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp