UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Och då säger jag god morgon!

vet inte alls vad sambon gjorde med mini när jag var i stallet men sov hela natten och vaknade glad gjorde han:eek:

Funderar på om det är värt att skicka min farfar att kolla på en bil åt mig, har egentligen alla "fel" (diselbil och privatperson äger) dessutom är den för billig vilket är misstänksamt. Men OM den är bra tjänar jag hela 1000 kr år.
Fast stackars sate som jag skickar min farfar på.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

kl*

Varför är det alltid så att man aldrig får svar på mail när man verkligen VILL ha svar NU på en gång? blää :mad:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Är det någon här som vet om det är bäst att färga håret innan man klipper sig eller efter?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag färgar alltid mitt efter klippning.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Samma här.

kl
Nu har jag hittat hit också :) Vi skulle städa idag, samtidigt så ska jag dessutom hinna med att träna, jobba och ha ett möte i stan innan jobbet. Sambons lösning=vi går upp tidigt så hinner vi städa. Javisst.
Nuläget: Han sover, jag är snart klar med min del av städningen :) Nåja, det är inte han som ska iväg sen, oavsett.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kl

Veterinärtid till Minimannen bokat. Åh vad jag älskar att spendera pengar på sjuka djur!!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Tur jag läste vetrinär. Skulle bokat tid till vaccinering av fröken kattunge.

Kattens sysselsättning är att jaga snöflingor genom fönstret :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas det inte är något allvarligt!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Haha vad bra att jag påminde dig då :D

Jag hoppas också att det inte är så allvarligt, han har inga andra symptom än att han slickar bort pälsen, så förhoppningsvis är det väl nåt mjällrelaterat!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Riktigt jäkla ond och så har jag kört 5 mil helt i onödan för att jag skulle få en lapp påskriven och när jag kom dit så var den jag skulle prata med inte där :mad: Varför säga att man ska vara där på FM om man inte har tänkt vara där :mad::mad:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Herregud vad störande sådant är!

kl
Idag fick jag ett brev om att jag hade tjänat 700 kr inom kommunen under 2012, vilket är väldigt konstigt då jag inte har jobbat en minut under det året.
Har varit iväg till bvc för vaccinering och kontroll på mini, om jag hade tänkt så långt som att det var vaccinering hade jag tagit med mig sambon för det är fruktansvärt att se. (enligt mig)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag är bekväm åker till zoobutiken när det är dropin tid nästa onsdag.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Smart!
Jag har bokad tid till nästa torsdag, så ska till mormor och hämta transportburen i morgon :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

För övrigt... Fick precis veta att jag fått MVG I NATIONELLA I SVENSKA B!!!!! FY FAN VAD GLAD JAG ÄR!!! :banana::banana::banana:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Fast måste kolla så han har papper med sig. Hon ska grundvaccineras nu.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Är det någon här som vet om det är bäst att färga håret innan man klipper sig eller efter?

Jag färgar alltid innan, ingen aning om vad som är bäst men det är ju så frisörerna brukar göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp