Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Ja! Hota mig! Eller... Inte ens det verkar funka för Räkis (den lille stalkern som läser men inte skriver ) gjorde det i sms, och jag städar fortfarande inte
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
kl
Fick åka hem ifrån grannstaden i 40km/h då sambons bil gick sönder Tråkigaste i det hela är bara att han måste ta min i veckan och jag hade planerat in semester på västkusten
Juridik & Ekonomi Jag har ett via Avanza (collector) som nu har 1,95% i ränta. Fria uttag och månadsutbetalning på räntan. Enda nackdelen är att det tar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.