Universitetsträff Umeå

Sv: Universitetsträff Umeå

Station ligger dörr i dörr med biografen. Jag ska på fest på lördag eftermiddag/kväll så jag ses också gärna på förmiddagen eftersom jag ändå ska på stan då. Jag skulle gärna äta lunch nere på stan, men det får man ju på station också :)

En bit av deras morotskaka motsvarar ju för fan en lunch. :D Speciellt när man får en bit med brutalt mycket glasyr. :d

Vägg i vägg med SFbio, ner mot älven :) Jag är väldigt flexibel när det gäller tid, så för mig spelar det ingen roll när vi träffs

Tror inte jag vet nåt bra ställe i stan där man inte får enorma mängder, oavsett om det är mat eller gotta :D (även om jag tror Café Göteborg är ett kapitel för sig när det gäller det)

Göteborg kör ju hårt med tillbehören. Köpte nåt bakverk där och själva kakan var inte så enorm, men till den fick jag en stor bägare med glass (med massa sås, honung och grejer) och fruktsallad också. :D Var samma sak med lasagnen jag köpte innan; rätt normal portion men ett jäkla berg med linser, sallad och gud vet allt till.

Station ligger dörr i dörr med biografen. Jag ska på fest på lördag eftermiddag/kväll så jag ses också gärna på förmiddagen eftersom jag ändå ska på stan då. Jag skulle gärna äta lunch nere på stan, men det får man ju på station också :)

Vägg i vägg med SFbio, ner mot älven :) Jag är väldigt flexibel när det gäller tid, så för mig spelar det ingen roll när vi träffs

Fast nu har jag sort of bestämt med en klasskompis att vi ska träna på förmiddagen, typ vid 10-tiden. Men lunch kanske? :)

En bit av deras morotskaka motsvarar ju för fan en lunch. :D Speciellt när man får en bit med brutalt mycket glasyr. :d

Men tassen, jag kan fan inte äta morotskaka till lunch, då får jag ett brutalt blodsockerfall efteråt, de är inte att leka med. Och det är ingen bra uppladdning för kvällens alkoholintag..

/Kivina - helt plötsligt ansvarsfull :p

Jag måste tyvärr lämna återbud till imorgon. Jag har blivit sjuk, så jag är kvar hemma...

Så tråkigt! Hoppas du kryar på dig snabbt!

Wysiwyg (och ev. övriga): ska vi ta en eftermiddagsfika i morgon? 14, 15? :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka