Universitetsträff Umeå

Youmeoh

Trådstartare
Nu drar höstterminen snart igång och då tyckte jag det kunde vara på sin plats med en buketräff framöver :D För en del innebär det bara en ny termin i mängden av alla, andra är helt nyinflyttade till stan. Anyways, nya ansikten är alltid roligt! :D
För att inte vara exkluderande och tråkig är ju såklart även icke-studenter varmt välkomna (funderingarna drog dock igång i universitetstråden, därav trådstarten och namnet)

När? Var? Hur?

Vilka är med mig? :banana:

Sv: Universitetsträff Umeå

Jag är absolut på!

Men det kanske är bäst att ta det efter nolleveckorna? Ett par-tre-fyra veckor in i terminen? I alla fall mina två första veckor verkar bli helt späckade med nollegrejer och uppstart med plugg.

Jo, tänkte bara vara ute i god tid och kolla intresse och så, det lär nog vara fullt upp med annat dom första veckorna, som du säger :)

Jag flyttar till Ume på söndag!:) Håller med om att vänta några veckor, men sen är jag absolut på!..:)

Skoj! Vad ska du läsa? (ursäktar mig om du skrivit det i högskoletråden, jag kan ha missat det) :)

Wysiwyg: Hade en hel hög med blivande medicinstudenter (läkare/ssk/tandläkare/younameit) som travade förbi framför näsan på mig på NUS idag, funderade lite om någon av dom möjligtvis skulle kunna vara bukare (nej, det är inte stalkervarning, det var bara rätt oundvikligt att kolla på alla förvirrade nollor som ska försöka orientera sig) :D

Någon av dem kanske var jag, vi var nämligen där en snabb sväng och kikade med faddrarna idag :)

Hallå i lådan! Nu borde det väl ha lugnat ner sig med nollning och dylikt för de flesta? Kanske kan vara kul att ses snart? :)

Nästa helg kanske?

Jag har tyvärr en väldigt liten lägenhet med säng som enda sittplats annars hade vi kunnat vara hos mig. Men det går ju att träffas på ett fik eller så?

Nästa helg har jag utbildningshelg med Röda Korset så jag är upptagen fredag och söndag, men lördagen funkar fint för mig :)

Får fundera lite på fik. Fika-fik eller mer lunchaktigt?

Vilka fler är på? :D

Om ni ska ses på lördag 5/10 så kan jag också dyka upp :D Jag har flyttat från Umeå men kommer ner till helgen. Jag pluggar iofs inte längre, men har pluggat :D

Såklart! :)

Tassen: Tack för tipset! Gillar Station, men har aldrig testat morotskakan

Kivina: Även icke-pluggande får vara med också ;)

Jodå, det går nog också an ;) om inte annat är du ju föredetta umebo (och hängt i samma stall som mig och hästskrutt, om jag inte är ute och cyklar! ;) ), så det räcker gott i det här fallet

Om inte annat har jag för mig att du varit med på andra träffar vi haft?

/snurrig

Var ligger Stadion nånstans? :D

Jag kör gärna på förmiddagen eller på senare eftermiddagen, har massor jag måste plugga..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka