ungponnychampionat

Fiorano

Trådstartare
Har försökt hitta infom om ungponnychampiontet med kval osv. Är det någon som har koll på det? Är det bara för 5- och 6-åringar eller för 4-åringar också?
Har hittat en jätteläcker treåring som blir fyra nästa år som jag ev ska rida. Den rör sig bra och är väldigt vacker och jag tror den har bra möjligheter att bli en riktigt fin dressyrponny:).

Sv: ungponnychampionat

Jag tar gärna del av dina svar vill veta lite mer.
Vet dock att det finns för 4 åringar oxå då min ska vara med nästa år men vet inte när och vart. :)
Fick med lite papper men det var bara om connemaror, kan kolla iallafall.

Sv: ungponnychampionat

Det brukar vara trevliga tävlingar, och som du säkert redan läst dig till så är enda sättet att kvala med fyraåringar genom kvalitetsbedömningen.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka