Ungponny EM / VM D-ponny?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Hoppla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 379
H

Hoppla

Finns det unghäst EM/VM/NM på D-ponny?
Jag har en D-ponny 4 år som ska kvala till ungponny SM nästa år. Hon är tävlad en del LCer och alla är felfria. Så hon kommer kunna kvala till 5års SM.

Finns det unghäst EM/VM för D-ponny? Eller är det bara för häst?

Sv: Ungponny EM / VM D-ponny?

Hej!
Vad jag har hört och läst finns det bara Ungponny SM 5, 6, 7 men inte Ungponny EM/VM. Fast det skulle vara roligt om de satsade på det i framtiden (: I alla fall ungponny EM ! :D

Det finns inget ungponny SM heller. Däremot ungponnyfinaler, men de har inte SM status även om folk gärna kallar den för SM.

Det finns Agrias Ungponny Championat som går samma helg som "riktiga" SM på samma plats.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 340
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 934
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 080
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka