Ungponny EM / VM D-ponny?

H

Hoppla

Finns det unghäst EM/VM/NM på D-ponny?
Jag har en D-ponny 4 år som ska kvala till ungponny SM nästa år. Hon är tävlad en del LCer och alla är felfria. Så hon kommer kunna kvala till 5års SM.

Finns det unghäst EM/VM för D-ponny? Eller är det bara för häst?

Sv: Ungponny EM / VM D-ponny?

Hej!
Vad jag har hört och läst finns det bara Ungponny SM 5, 6, 7 men inte Ungponny EM/VM. Fast det skulle vara roligt om de satsade på det i framtiden (: I alla fall ungponny EM ! :D

Det finns inget ungponny SM heller. Däremot ungponnyfinaler, men de har inte SM status även om folk gärna kallar den för SM.

Det finns Agrias Ungponny Championat som går samma helg som "riktiga" SM på samma plats.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 763
Senast: mamman
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka