Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja och det är bara 3 st som fått 9 eller högre på lösgjordheten hittills.
Sen är det en på 8,9 och resten har under 8a så uppenbarligen går det inte att lura domarna
Jo.. men du kan inte böja så mkt i volterna i det tempot på en unghäst så dom rider dom ganska raka.. fast det kanske inte har så mkt med lösgjordheten att göra utan mer styrkan isåfall.. Jag tittar inte så jag vet inte hur dom ser ut.. Ska bara titta på Santiago sen..
Precis. Igår tänkte jag att 5-åringarna hade man kanske inte skämt ut sig bland
Jag tror Damon's Delorange är fin, var nog ganska högt placerad som 5-åring! Hon vann iaf Bundeschampionatewt med typ 9,8!
Hon har några helsyskon också, Damon's Satelite gick i 5-årsklassen och blev 8a igår och äldre systern Damon's Divine tog silvermedalj 2011.
Fick upp sändningen nu, älskar den hästen och var min storfavorit i Falsterbo. Där gav en av domarna honom 6.5 för gångarterna... ...och uppenbarligen håller domarna här med om att gången inte är så bra.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.