Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken del av benet pratar vi om? Vilken led?Antar att det gäller en skada?Kan någon förklara underliggande sidoligament upf?
Vad betyder det
Med tanke på vad @Habina skrivit ovan hade jag då tolkat det som att sidoligamentet är till synes normalt och alltså inte påverkat av skadan.Det handlar om vänster fram knä som varit svullet och är svullet på utsidan !
Lätt hud och underhuds svullnad/ inflammation i huden. Men sen stod det
Bara underliggande sidoligament upf.
Tack för ditt fina svar ❤ hade önskat du kunde gå in på mina två senaste inlägg och skriva fina svar där med då folk inte varit så snälla!Nu var det länge sen jag pluggade veterinärmedicin, men jag har ett vagt minne av att upf betydde Utan påvisbar förändring. Dvs att den antingen ser ut som sist de ultraljudade eller att den ser normal ut (lite beroende på vad som gjorts tidigare). Men bäst är att kontakta veterinären som undersökte och diskutera.
Tack för ditt fina svar ❤ hade önskat du kunde gå in på mina två senaste inlägg och skriva fina svar där med då folk inte varit så snälla!