Underverket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Nu har jag hittat sladden till digitalkameran och vill så klart visa upp min heffaklump.


Stina

Var och vägde henne idag, hon har gått upp tre hekto sedan i fredags! :eek: Så amningen verkar fungera som den ska... :D



Jenny
 
Sv: Underverket

pappa kommer att få ha bössan laddad när hon växer upp ;) ! Så söööt :love: !!
 
Sv: Underverket

Jaha så då var det bara att ta ut Pstaven och skaffa en nya... :D Hjälp vad söt hon är!! :love: Fredrik är klart intresserad!! Kan vi ta upp det till diskussion om siså där 20 år? Han är ju bara två månder äldre.... ;)
 
Sv: Underverket

Fy på dig, inte visa sådana bilder när jag har halva tiden kvar... vill att någon ska vrida fram klockan just nu kan jag berätta!!!

Jättefin är hon!!
 
Sv: Underverket

Jättefin. Och inte alls helt olik min Sara. :) Sara har bara lite mörkare hår, men ungefär lika mycket, kanske aningen mer.
 
Sv: Underverket

Hoppas det funkar nu... Här är Sara.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Underverket

Näe...:( Fungerar inte!

Appropå underverk, jag har gått ner tio (!) kilo! :bow: :bow: :bow: :bow:

Jenny
 
Sv: Underverket

Konstigt, jag kan se bilden själv (man får klicka på ordet Sara).

Jag har gått ner 11............. bara 3 kvar! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 243
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 593
Senast: Blyger
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 805
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp