Underlag till paddock

C

Chese

Jag har funderat lite på hur min gård skulle se ut och vill ha något mer lättmockat, miljövänligare, mjukare än de grus man använder. Skulle de kunna funka med halmpellets? Jag skulle bli glad av snabbt svar

Sv: Underlag till paddock

Jag förstår inte frågan riktigt :confused:

Menar du att du ska ha halmpellets utomhus? Låter inge vidare... Men frågan var lite rörig eller också är det jag som fattar trögt :D

Mvh JV

Mjukare? Varför det?

Halmpellets lär ju inte fungera. Det blir ju till jord.

Gräspaddock är väl det naturligaste alternativet.

Om din fråga är huruvida man kan använda halmpellets till ett underlag till en ridpaddock, så är svaret; nej.

Halmpellets är till för boxen och inget annat.

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
336
Senast: tara
·
Anläggning Det är ingen här som rider längre, så min paddock används inte alls och det växer en hel del gräs och ogräs där. Jag funderar på om jag...
Svar
3
· Visningar
993
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 370
Senast: Emma-pemma
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 799
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar