Underlag i örebro??

toughcookie

Trådstartare
Någon som är insatt och vet på ett ungefär hur underlaget är på Latorp? Funderar på hur hårt man behöver brodda.............

Sv: Underlag i örebro??

När jag var där -05 var det så fruktansvärt blött att bansträckningen var tvungen att ändras. Under normala förhållande tycker jag att deras bana är ungefär som alla andra gräsbanor. Men ta med dig lite olika broddar så att du kan välja vad du tror passar bäst till just din häst. :)

Jo, jag har packat olika. Brukar få brodda honom ganska ordentligt då han har en förmåga att slira runt om det är lite hårt och framförallt om det kommer en regnskur ovanpå gräset. Dock ÄLSKAR han om det är tugnt och lerigt och då behöver han bara pyttebrodd. Han är inte som alla andra barn min pojke!
Gissa vem som ska dansa regndans inatt?

antar att ni kommer vara på en stor gräs-hoppbana (nu frågade du iofs inte om den, men OM) så vill jag bara säga att - ta med broddar dit! när jag var där så var hoppbanan jättehal, lite läskigt nästan :crazy: men det kanske inte alltid är så :)

jag brukar ha normala broddar där. när dom hade ponny-EM kval så regnade det som tusan men underlaget "höll måttet" ändå.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: tara
·
Övr. Hund Har fixat en relativt stor hundgård till hundarna att vara i när vi går omlott i våra arbeten. Har inte preparerat underlaget, vilket...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?