Underbara bella (bildtråd)

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Varit ute i solen och tagit kort på våran underbara (adhd) dobermann

Blev några fina kort med en kass kamera :)

19391415.jpg

husse och hund på bryggan

19391416.jpg

vatten

19391413.jpg

fina fina bella :love:

19391412.jpg

kollar husse

19391414.jpg

kollar på fåglar men sitter still, duktig tjej

forts. nästa

Sv: Underbara bella (bildtråd)

Åh vad fin hon är! Vilka härliga kort och vilken bra kontakt hon och husse verkar ha! :) Här hemma är husse inget annat än en "lekfarbror", men det börjar bli lite bättre nu då äntligen husse har förstått att det kan vara ganska bra att ha pli på den lille..!

Både jag och sambo hade gärna velat ha en Doberman men dessvärre tycker jag att de är lite för stora och aktiva för lägenhet. Men när vi flyttar till hus kommer det garanterat bli en! De är så otroligt ståtliga och vackra! :love:

Hur gammal är din tjej nu?

Sv: Underbara bella (bildtråd)

ja hon är härlig :) är blandat jag och husse på korten, så ja, vi har ganska bra kontakt men den kan alltid förbättras.

Ja, aktiva är dem, de kan man inte sticka under stolen med ;) därför vi, till bellas stora förtvivlan, kör mycket passivitet även ute. bara ta de lugnt. för hon hetsar upp sig lätt. Fem månader är hon :)

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 957
Senast: Nominous
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 417
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 396
Senast: vallhund
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 440
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka