Under anv.namnet?

E

el_saba

Hejsan. Jag undrar vad de är som står under sitt användar namn?? på mig så står de "Kravlare" på andra står de "Hoppare" osv. Hur ändrar man eller är de nåt som ändras med tiden?? Förstår inte.. *blyg*
Ni kan gärna få förklara för mig.. :)

Mia :p

Sv: Under anv.namnet?

En sak är bra att veta då man är ny förutom reglerna är att det finns en SÖKFUNKTION här ovanför.
På den gula raden så står det bl.a kontrollpanel. medlemslista m.m OCH sök - skriv in ett sökord där och klicka OK så hitter du en massa information av vad du vill veta..

moderator mysko.

Lycka till och välkommen till Buke :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: SaraXX
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka